zaterdag 3 augustus 2013

Vermomming

 19-12-2009
Er moest weer eens iets met leeftijdsmaskering gedaan worden bij de kapper, gisteren.
Geen totale verfbehandeling, maar blonde lokken, dat staat natuurlijker.
Nu heb ik een nieuwe kapper die nog niet zo aan mij gewend is, en ik niet aan hun behandeling.
Met open mond zat ik te kijken hoe de knipmevrouw mij tijdelijk als kerstboom vermomde.
Ze hadden ook nog rood, maar dat was voor als ik twee kleuren in mijn haar wilde.
Jammer!
 
"Daar ga ik een foto van maken" sprak ik stoer:
 
 
"" Ja hoor", sprak de knipmevrouw een beetje sussend, terwijl ze wegliep.
Ze kwam terug omdat ze de flits van het fototoestel zag.
"Heb je er écht een gemaakt? " vroeg ze ongelovig.....
 
Ook bij de kapper in ons dorp heb ik nu een onuitwisbare indruk gemaakt.
mijn volgende afspraak is op een tijd dat er niemand in de winkel is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten