zaterdag 3 augustus 2013

Schaatsmuts

 20-12-2009
Vriendin M. werkt als directiesecretaresse bij een grote multinational en krijgt vele relatiegeschenken in deze tijd. Nadat ze mij achteenvolgens een grillpan en een rood pannetje probeerde te doorrelatieschenken was de derde gift een schot in de roos:
 
een SCHAATSMUTS
 
Onmiddellijk richtte ik een schaatsploeg op, maar van de uitnodiging hierin ook plaats te nemen, maakte zij liever geen gebruik en hield vast aan haar sponsortaak. Ook goed.
Vriend echter wel en we hielden direkt, nog vóór de eerste training een fotosessie:
 
 
Die baard staat uitstekend, maar als we internationaal gaan moettie eraf........
 
 
Bij mij staat de muts ook excellent maar mijn haar moet er beter onder,
 kortom, we zijn beiden nog niet geheel aerodynamisch gestroomlijnd.
 
Thuisgekomen wilde mijn man ook wel in de ploeg en ging eveneens op de foto.
Maar kijk!...
De ware kenner weet hoe hij zijn kleding moet dragen........
 
 
let op de ernstige schaatsblik én de mutspuntjes
 
 
De ware schaatsmutsdrager verloochent zich nooit!!
 
WIJ GAAN PIEKEN!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten