zaterdag 3 augustus 2013

Plattelandsvrouw gaat weer naar de grote stad

 13-03-2010
Nou, ik had er weer één, zo'n parkeerkaartje dus.
Geheel voorbereid op ingewikkelde parkeermeters,  het gehele spaarvarken geleegd en het kenteken van de tractor uit het hoofd geleerd trok ik richting Amsterdam. Adres was gemakkelijk te vinden (dat heb je met die nieuwerwetse goegel). Ik was expres een beetje vroeg, want die parkeermeeter zou nog wat oponthoud geven, dacht ik.
Niets echter was minder waar. Ik schoot geheel in de stress, want er werd NIET gevraagd naar mijn kenteken, NIET gevraagd naar mijn plannen omtrent de duur van mijn verblijf, maar slechts naar geld. Kijk goed naar de hoogte van het bedrag...!
 
 
 
Ja, wie rekent dáár nou op! Dat had ik niet bij me, dus, alleen maar euro's. Na lang graven vond ik nog een muntje van 10 cent in mijn jaszak en heb toen voor een uur betaald.
 
WAAR EEN GROTE STAD KLEIN IN KAN ZIJN!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten