zondag 4 augustus 2013

Nieuw!!

Met succes heb ik de oude berichten van mijn puntlog overgezet naar dit bloglog en ik heb ervoor gekozen om alleen de (in mijn ogen) leukste over te zetten. Het was wel een hele hoop werk maar ik vind het veel prettiger om met blogspot te werken.
 Verder is het gewoon leuk om weer dagelijksjes te schrijven; er gebeurt altijd wel iets dat waard is om een foto van te maken..... zo ook het volgende:
Wij hebben een buizerd in de tuin!!!
en niet alleen achter, maar ook voor, en opzij, en.... nou ja, overal...... 
hij/zij houdt van verkassen.......

 Deze foto is voor genomen maar hij zit ook op het terras achter:

Iedereen verklaart mij een beetje minder bedeeld in de hersens, zeg maar, want hij/zij doet niets!
Maar ja, dat weet ik niet zeker; deze laffe jakhals is gewoon bang van vogels, zeker van zo-eentje met klauwen en scherpe snavels.
De auto staat zo dicht mogelijk bij de deur en voordat ik boodschappen ga doen moet mijn P. eerst de omgeving 'ontbuizeren'. Als ik terugkom bel ik eerst even met mijn mobiel naar huis en dan doet P., na een vernieuwd ontbuizerrondje, de deur weer open.
Nou ja, hij gaat vast wel weer eens weg........

♪♪"Fly away......."♪♪

Geen opmerkingen:

Een reactie posten