zaterdag 3 augustus 2013

Fornuis

04-07-2012
Sinds een week staat hier in de keuken dit apparaat. Nou ja, een soortgelijke stond er al jaren, maar deze is overtuigend zwart en heeft twee ovens en een aparte grill (kijk naar de hoeveelheid handvatten) Persoonlijk wilde ik een fornuis met tenminste één deur-met-raampje, zodat ik de kip kon zien liggen. In de winkel werd spottend gevraagd of ik blote vrouwen wilde kijken, maar nee, daar ging het mij niet om; zo kon ik niet zien of het ovenlampje het wel deed....... 


Dat brengt het totaal aantal ovens op drie in deze ruimte; de magnetron heeft namelijk ook een ovenfunctie.

Nou HOOR ik de lezer denken: "is dat niet wat veel?", en daar kan ik alleen maar volmondig 'ja' op antwoorden. En dat volmondig heeft dan weer te maken met het aantal produkten dat dan dagelijks uit die ovens komt, (zoals verse broodjes); dat moet genuttigd worden............. en dan hebben we het daarna weer zuchtend over de eeuwige strijd die dan maar weer aangegaan wordt, mét behulp van ridder W. Watcher (klik hier voor zijn profiel)

Voorts is een van de ovens uitgerust met een braadsleehanger aan de deur
(dit in tegenstelling tot 'een paardenhoofdstel aan de muur')
Zie je nou wel: wáár is dat lampje nou goed voor? Voor als de kip bang is in het donker?


Nog een probleem dat zich voordoet: wáár laat ik al die afbak-produkten????


Gaaf he? dat nieuwe fornuis!!!
Ik ben er dolblij mee!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten