zaterdag 3 augustus 2013

Overhoes

14-04-2009
Afgelopen vrijdag was ik bij mijn lievelingswoonwinkel IKEA. Tsja, mijn echtgenoot werkt daar vlakbij, en wat is er dan meer voor de hand liggend dan even een klein bezoekje aan voornoemde winkelketen, na een  (overigens zelf aangeboden) taxiritje......


Ei-gen-lijk...... had ik alleen spaarlampjes met kleine fitting nodig maar besloot ook nog even te kijken naar kijkkastjes.

Die hadden ze dus NIET,

maar wel:

kaarsjes in leuke tinten

spaarlampen

doorzichtige spaarlampen

bureaukastje met laden (voor knutselspullen)

houten treintje

cadeaupapier (voor treintje)

twee zuignap-afwasborstels

donkerblauw onderlaken

blauw geruite dekbedhoes..........


Een telefoontje van mijn zwager (ga snel even bij moeder kijken...droger stuk) behoedde mij voor meer impulsaankopen (keukentrapje, handig opstapje, etc.) want toen moest ik  wel naar huis.

Niet erg, want buit was al groot genoeg.......


Af en toe een nieuwe dekbedhoes vind ik leuk! Weer eens wat anders als 'klamme lap' om het dekbed!

Welgemoed maakte ik het bed op, vond dat het wel erg geruit stond, maar ook (gematigd)  leuk bij elkaar.
Een beetje gekleed of zo, had een vage dassen-associatie, maar kon dat niet verder definiĆ«ren. 's Avonds echter, bij het naar bed gaan drong zich opeens de vergelijking aan mij op ......
namelijk met dit:
Nu werd ik ook nog real-life geconfronteerd met de regelmatige terugkerende wassen-drogen-strijken- nachtmerrie.....

Ik heb evenwel P. hartelijk uitgenodigd om ook onder het overhemd te komen liggen.....


GROOTS VAN MIJ!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten