zaterdag 3 augustus 2013

internationaal

 20-11-2009
Afgelopen vrijdag (vrijdag de 13e: TA,TARA TA)   offerde ik er mijn rechterbovenarm voor op; onder afschuwelijke pijnen werd ik ingeënt (eerste deel) tegen de Mexicaanse griep. "Fijn, dan hebben we daar geen last meer van!", dacht ik nog.
 
JA JA !!! 
 
Dinsdag werd ik al geteisterd door een bijna overweldigende drang om te gaan liggen met mijn zeurende hoofdpijnhoofd, woensdag gooide ik, na bijna al mijn klasjes doorgeploegd te hebben, de handdoek in de ring.  Een overtuigend "Olé" kwam nog net uit mijn mond voordat ik onder mijn heerlijke dekbed kroop.
Onderstaande outfit hing aan de kapstok:
 
 
Geen twijfel mogelijk; het betrof hier de echte Mexicanogrippo!
De doktersmevrouw snapte er niets van want "....u bent toch ingeent..."  Tsja..........
Het bleek een reactie op de inenting.  KENJENAGAAN!!!
 
Vandaag voelde ik me iets beter. Heerlijk ontspannen zat ik met een zwembadkop koffie achter de computer, niet gehinderd door de puinhopen van de afgelopen twee dagen, toen de deurbel ging.
Onmiddellijk werd ik mij bewust van mijn design-outfit: groene badjas (Dirk v/d Broek, €7,95), bruine vt-broek, zwart Tshirt (alles afgewassen) en, last but not least, heerlijk-gemakkelijke slippers, uitgevoerd in hard-lichtblauw, voor modieuze dames van 70 en ouder. Haar gekapt in coupe windhoos.
Toch deed ik de deur open want nieuwsgierigheid overwint alles! Misschien was het de postcodeloterij wel met een gouden cheque van een ton.
Nee, dat was het niet, maar wel net zoiets!
Een studente aan de fotoacademie die een aparte fotoserie wilde over een fictief dorp. Wat er nog aan haar geluk ontbrak was een foto van een ronde vrouw in badjas, met KLOMPEN (!) op een kerktrap en of ik dat misschien......???
 
(deze worden nu wereldberoemd)
Ik lag in een deuk!
Eerst maar eens koffie, en het leek allemaal betrouwbaar. De meest onverwachte momenten zijn het dolst, dusse......
En zo zat ik dan, eerst op de ene en toen op de andere trap voor onze Vermaning, starend in de verte, uitgedost in 'Mexicaanse' outfit. Maar wel op Hollandse klompen.
 
Hoe bedoel je:
 
"East is east and West is west,
and never the twain shall meet..."
Update 16 december:
 
Ziehier het resultaat!! Als dat niet chic is............
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten