donderdag 2 januari 2014

on(te)recht?

Gisteravond hoorde ik op het journaal dat de jackpot van de postcodeloterij in Vrouwenpolder is gevallen en omdat alle bewoners dezelfde postcode hebben vallen alle deelnemers in de prijzen.
Van harte gefeliciteerd!!
MAARRR......... hij is weer gevallen onder de grote rivieren, zoals meestal terwijl ons dorp W. (ook wij hebben allemaal dezelfde postcode) niet verder komt dan Ben&Jerry ijs of, zoals afgelopen november,

(met reclamestem:)
"een heerlijke plak chocolade van 
Tony's Chocolonely"


zie het postcodeloterijlogo

In de plaatselijke supermarkt is de verkoop van chocola even tijdelijk dramatisch gedaald in verband met deze gi-gan-ti-sche hoofdprijs.
Natuurlijk, al vroeg heb ik van mijn moeder geleerd dat je blij moet zijn met wat je krijgt maar toch steekt het een beetje......
Maar daar koop je niets voor.......
(groen van jalouzie)

1 opmerking:

  1. Hoi Paula. Ik was ook zeer teleurgesteld hoor. Wij hadden ook net 2 extra trekkingen er bij gedaan. Bij de staatsloterij werd het ook niks. Ach, ik ben gewoon voor een dubbeltje geboren. Wij zijn gelukkig in de liefde Toch?

    BeantwoordenVerwijderen