zaterdag 25 januari 2014

(f)oei!!!

Nietsvermoedend maakte ik gisteren de brievenbus open en vond daar post van mijn vrienden bij het Centraal Justitieel Incassobureau, te herkennen aan de paarse rand aan de linkerkant van de envelop.

WAT??  
 Op de foto kun je zien wat deze organisatie arme weerloze vrouwtjes aandoet!!!!!!  
Ga je nietsvermoedend naar huis na een inspannende cursus, word je gefotografeerd door een stelletje cowboys, ook op cursus, maar de verkeerde. Het waren vast verse agenten, met de prijskaartjes nog aan hun jassen.......grrrrrrrr

Ik wil een diplomatiek paspoort, maakt niet uit van welk land!!!!!!!!
(nou, het zijn mijn vrienden niet meer bij het CJB, dat mag duidelijk zijn!!)

2 opmerkingen:

  1. Zonde, dat had je op de beurs uit kunnen geven.................

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, dat is wel een hoop geld. Moest Piet niet gniffelen. Even diep adem halen maar. Gelukkig is je auto heel. Dat kon ik niet zeggen na de parkeerschade, die ik had. Ik weet dus dat je er buikpijn van hebt. Uithuilen en opnieuw beginnen, tralalalala. Wat was het. Miesje zit op vaders schoot?
    Hou doe, Nienke.

    BeantwoordenVerwijderen